AZHT.net  

Go Back   AZHT.net > The Sports Lounge > Picks and Predictions

Picks and Predictions For all your sports psychics! Post your predictions and picks for all sports here.

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-19-2012, 04:30 AM   #1
thEKrew2
Are you talking to me
 
thEKrew2's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Location: Everywhere
Posts: 191
iTrader: (0)
2012 boxing prediction

Who's gonna win : maywheater vs cotto
Also same event. : Mosley vs. Canelo


Who's gonna win and also what round...
__________________
98' ek hatch : my wife's daily D

2000 SI : my daily drive

95' EX. : project
thEKrew2 is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2012, 04:00 PM   #2
MANNYb09
01 Integra
 
MANNYb09's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: PHOENIX
Posts: 209
iTrader: (1)
Quote:
Originally Posted by thEKrew2 View Post
Who's gonna win : maywheater vs cotto
Also same event. : Mosley vs. Canelo


Who's gonna win and also what round...
Mayweather vs cotto - Mayweather decision

Canelo vs Mosley- Mosley Ko 7 or if decision Canelo
MANNYb09 is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2012, 08:01 PM   #3
thEKrew2
Are you talking to me
 
thEKrew2's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Location: Everywhere
Posts: 191
iTrader: (0)
Exclamation

I don'n think Cotto will finish all the rounds and I agree on Mosley for the win but, Canelo seems ready for the figth...
__________________
98' ek hatch : my wife's daily D

2000 SI : my daily drive

95' EX. : project
thEKrew2 is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2012, 09:02 PM   #4
Ep3s2k
 
Ep3s2k's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: AINAKO
Posts: 474
iTrader: (3)
mayweather decision. moselys girl another epic booty shot round 7. 1:30 into the fight since he might get k.o'd
Ep3s2k is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2012, 09:05 PM   #5
MANNYb09
01 Integra
 
MANNYb09's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: PHOENIX
Posts: 209
iTrader: (1)
Quote:
Originally Posted by thEKrew2 View Post
I don'n think Cotto will finish all the rounds and I agree on Mosley for the win but, Canelo seems ready for the figth...
i hope mosley does win canelo hes all hype and they have him well protected he holds the title but fought noone worthy to gain it .. IMO he should be able to go the 12 rnds unless mosley does still have it n pulls one out the bag
MANNYb09 is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2012, 09:24 PM   #6
thEKrew2
Are you talking to me
 
thEKrew2's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Location: Everywhere
Posts: 191
iTrader: (0)
Yea I guess you are right on the fact that he haven't fought a worthy opponent
__________________
98' ek hatch : my wife's daily D

2000 SI : my daily drive

95' EX. : project
thEKrew2 is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2012, 09:26 PM   #7
MANNYb09
01 Integra
 
MANNYb09's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: PHOENIX
Posts: 209
iTrader: (1)
Quote:
Originally Posted by thEKrew2 View Post
Yea I guess you are right on the fact that he haven't fought a worthy opponent
yea i wulda really liked him to go against chavez jr but they wont fight each other atleast not anytime soon

you box?
MANNYb09 is offline   Reply With Quote
Old 04-20-2012, 09:50 AM   #8
thEKrew2
Are you talking to me
 
thEKrew2's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Location: Everywhere
Posts: 191
iTrader: (0)
Cesar Chaves Jr. Is about the same as Canelo none of them have been in any worthy
Opponent but if in the future they face each other on a fight I will go for Canelo




No I don't box.... But if I have to I can whoop some ass.
__________________
98' ek hatch : my wife's daily D

2000 SI : my daily drive

95' EX. : project
thEKrew2 is offline   Reply With Quote
Old 04-20-2012, 11:54 AM   #9
MANNYb09
01 Integra
 
MANNYb09's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: PHOENIX
Posts: 209
iTrader: (1)
Quote:
Originally Posted by thEKrew2 View Post
Cesar Chaves Jr. Is about the same as Canelo none of them have been in any worthy
Opponent but if in the future they face each other on a fight I will go for Canelo




No I don't box.... But if I have to I can whoop some ass.
lol i no i dnt like either but i want one of them to lose lmfao
MANNYb09 is offline   Reply With Quote
Old 04-20-2012, 04:27 PM   #10
thEKrew2
Are you talking to me
 
thEKrew2's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Location: Everywhere
Posts: 191
iTrader: (0)
Hahaha ^^^^
__________________
98' ek hatch : my wife's daily D

2000 SI : my daily drive

95' EX. : project
thEKrew2 is offline   Reply With Quote
Old 04-25-2012, 01:49 PM   #11
king06
SOY JUAN CAMANEY,CHINGON!
 
king06's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Glendale
Posts: 6,092
iTrader: (14)
Quote:
Originally Posted by MANNYb09 View Post
i hope mosley does win canelo hes all hype and they have him well protected he holds the title but fought noone worthy to gain it .. IMO he should be able to go the 12 rnds unless mosley does still have it n pulls one out the bag

Canelo is not hype, Chavez Jr. is. Big difference.
king06 is offline   Reply With Quote
Old 04-26-2012, 12:05 PM   #12
BlaZeNem
Turbo Powaaa
 
BlaZeNem's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Surprise, AZ
Posts: 306
iTrader: (0)
Quote:
Originally Posted by Ep3s2k View Post
mayweather decision. moselys girl another epic booty shot round 7. 1:30 into the fight since he might get k.o'd
we can only hope
BlaZeNem is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2012, 03:31 PM   #13
MANNYb09
01 Integra
 
MANNYb09's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: PHOENIX
Posts: 209
iTrader: (1)
Quote:
Originally Posted by king06 View Post
Canelo is not hype, Chavez Jr. is. Big difference.
uhhh yea he is lol who has canelo fought that is worthy of him recieveing a title ??

and he thinks that after hi last fight hes good enough to call mayweather out hahaha i laugh in his face at how badly mayweather would embaress him!
MANNYb09 is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2012, 04:58 PM   #14
juan3023
Fuk a B dnt let a B Fuk u
 
juan3023's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Tinaja De Vargas Michoaca
Posts: 4,252
iTrader: (5)
negro is going to win
__________________
Looking for a new vehicle ? pm I will be available to help you out
juan3023 is offline   Reply With Quote
Old 04-28-2012, 08:16 AM   #15
BlaZeNem
Turbo Powaaa
 
BlaZeNem's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Surprise, AZ
Posts: 306
iTrader: (0)
Quote:
Originally Posted by MANNYb09 View Post
uhhh yea he is lol who has canelo fought that is worthy of him recieveing a title ??

and he thinks that after hi last fight hes good enough to call mayweather out hahaha i laugh in his face at how badly mayweather would embaress him!
x2 i agree
BlaZeNem is offline   Reply With Quote
Old 05-01-2012, 10:43 PM   #16
SquarePants
douchbAg 2na
 
SquarePants's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: UnderTheSea
Posts: 17
iTrader: (0)
Thumbs up

Quote:
Originally Posted by juan3023 View Post
negro is going to win
i would have to go with this guy, black people can fight and mexicans r slow, they JOCK too much, im just saying!

MoneyTeam
__________________
no sauce, just weed and bath salt!

HoodRich
SquarePants is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2012, 08:26 PM   #17
MANNYb09
01 Integra
 
MANNYb09's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: PHOENIX
Posts: 209
iTrader: (1)
Quote:
Originally Posted by SquarePants View Post
i would have to go with this guy, black people can fight and mexicans r slow, they JOCK too much, im just saying!

MoneyTeam
I wuld disagreee...

Blaks are good but boxing is a black / mexican dominated sport it really depends who ur talking about juan manuel marquez is one of the best boxers out technique wise
MANNYb09 is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2012, 10:44 AM   #18
BlindassAsian
 
BlindassAsian's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Location: Arizona
Posts: 33
iTrader: (0)
cotto might have a chance in a couple round but mayweather will finish him off in the 7th round. mayweather is just to fast for cotto. i would have to say cotto has great boxing skills but just not enough to beat mayweather
BlindassAsian is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2012, 12:01 PM   #19
MANNYb09
01 Integra
 
MANNYb09's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: PHOENIX
Posts: 209
iTrader: (1)
Quote:
Originally Posted by BlindassAsian View Post
cotto might have a chance in a couple round but mayweather will finish him off in the 7th round. mayweather is just to fast for cotto. i would have to say cotto has great boxing skills but just not enough to beat mayweather
yea i agree as a boxer cotto has skills but he just doesnt have the speed or abilty to adjust to the fight as quickly as mayweather can and thats whats gonna make him lose but im just not feeling a ko or tko
MANNYb09 is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2012, 03:31 PM   #20
BlindassAsian
 
BlindassAsian's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Location: Arizona
Posts: 33
iTrader: (0)
Quote:
Originally Posted by MANNYb09 View Post
yea i agree as a boxer cotto has skills but he just doesnt have the speed or abilty to adjust to the fight as quickly as mayweather can and thats whats gonna make him lose but im just not feeling a ko or tko
very true but i think it can be a ko or tko cause if manny can ko cutto in the 5th round then mayweather would have no problem ko cutto in any round
BlindassAsian is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2012, 12:27 AM   #21
MANNYb09
01 Integra
 
MANNYb09's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: PHOENIX
Posts: 209
iTrader: (1)
Quote:
Originally Posted by BlindassAsian View Post
very true but i think it can be a ko or tko cause if manny can ko cutto in the 5th round then mayweather would have no problem ko cutto in any round
sorry but tht fight got stopped in the 12th round with 2 min remaining
MANNYb09 is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2012, 10:45 AM   #22
BlindassAsian
 
BlindassAsian's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Location: Arizona
Posts: 33
iTrader: (0)
oh yea it did lol my bad your right but i got confident in mayweather to knock him out in the 7th round
BlindassAsian is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2012, 10:51 AM   #23
trdtc480
RRT
 
trdtc480's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Eassside, AZ
Posts: 321
iTrader: (2)
Mayweather will take Cotto and i like Mosley over Canelo.

Then lets get the real fight with Pacquiao!
trdtc480 is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2012, 11:23 AM   #24
rudsone
vibra positiva
 
rudsone's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: la finikera
Posts: 13,662
iTrader: (14)
im going for cotto but i know he wont win agaisnt gayweather, he is just too fast and the defensive style is going to affect cotto imo.

mosley is great fighter but he is older now and wont have his stamina and power after the 7th or 8th round. i got my money of canelo on this one. he is young and hungry and i hope he moves around more in this fight.

anyone else going to watch it on the BIG SCREEN? AMC westgate is going to be showing it, it starts at 6. i'll be there
__________________
turn this bitch up!
wake up niggas!
if you already awoke?
sip some lean!
go to sleep!
rudsone is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2012, 11:31 AM   #25
MANNYb09
01 Integra
 
MANNYb09's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: PHOENIX
Posts: 209
iTrader: (1)
Quote:
Originally Posted by BlindassAsian View Post
oh yea it did lol my bad your right but i got confident in mayweather to knock him out in the 7th round
lol yea hopefully i mean i would love to see mayweather knock him out and i think he does have the power to but just not against cotto
MANNYb09 is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2012, 11:32 AM   #26
MANNYb09
01 Integra
 
MANNYb09's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: PHOENIX
Posts: 209
iTrader: (1)
Quote:
Originally Posted by trdtc480 View Post
Mayweather will take Cotto and i like Mosley over Canelo.

Then lets get the real fight with Pacquiao!
lol i think mayweather will beat paquiao he aint really all tht skilled he just has good foot work and stamina

besides marquez already beat him like 3 times and mayweather made marquez look like shit
MANNYb09 is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2012, 11:33 AM   #27
MANNYb09
01 Integra
 
MANNYb09's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: PHOENIX
Posts: 209
iTrader: (1)
Quote:
Originally Posted by rudsone View Post
im going for cotto but i know he wont win agaisnt gayweather, he is just too fast and the defensive style is going to affect cotto imo.

mosley is great fighter but he is older now and wont have his stamina and power after the 7th or 8th round. i got my money of canelo on this one. he is young and hungry and i hope he moves around more in this fight.

anyone else going to watch it on the BIG SCREEN? AMC westgate is going to be showing it, it starts at 6. i'll be there
lol are they really how much is it to get in???
MANNYb09 is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2012, 11:34 AM   #28
rudsone
vibra positiva
 
rudsone's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: la finikera
Posts: 13,662
iTrader: (14)
yeah they are lol i think its 15

somehow im going to sneak some beer in there haha
__________________
turn this bitch up!
wake up niggas!
if you already awoke?
sip some lean!
go to sleep!
rudsone is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2012, 01:49 PM   #29
BlindassAsian
 
BlindassAsian's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Location: Arizona
Posts: 33
iTrader: (0)
Quote:
Originally Posted by rudsone View Post
yeah they are lol i think its 15

somehow im going to sneak some beer in there haha

lol you cant watch a fight without beer or shots unless people that drink cant handle it and go crazy and wanna fight the world lol
BlindassAsian is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2012, 03:24 PM   #30
MANNYb09
01 Integra
 
MANNYb09's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: PHOENIX
Posts: 209
iTrader: (1)
Quote:
Originally Posted by rudsone View Post
yeah they are lol i think its 15

somehow im going to sneak some beer in there haha
ehhh kinda pricey rather split it wit a friend and buy it relaxed at home

weigh ins just happend tho mayweather looked ready imo he looks the best i seen him for a recent fight
MANNYb09 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



Powered by vBulletin® Version 3.8.0
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
ŠAZHT.net 2004-2013
Design by HTWoRKS