AZHT.net  

Go Back   AZHT.net > General Forums > Events & Meets > Planned Meets

Planned Meets Pre-Planned Meets with Dates/Times

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-16-2007, 10:47 AM   #811
jamn214
my partner in crime......
 
jamn214's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: 90210
Posts: 988
iTrader: (13)
We were thinking of going to firebird this friday but which ever one will do for me. Sonic will be tight too we can flood up their parking lot. Lo!!

Ravi how about another photoshoot??
__________________
ctr "in progress"
jamn214 is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2007, 01:28 PM   #812
EG-HATCH
 
EG-HATCH's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Phoenix
Posts: 127
iTrader: (5)
i saw photoshoot or sonic or a photoshoot and sonic lol
EG-HATCH is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2007, 01:31 PM   #813
*inFamous*
You are MINE!
 
*inFamous*'s Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Glendale/N. Phoenix
Posts: 12,145
iTrader: (17)
sonics is the venue this week, back to friday like normal folks, see the first post for information
__________________
1997 Acura Integra #500 Honda Challenge Car
1991 Acura NSX #499 - Retired from racing, DD status
1991 Acura NSX #501 2014 Build for Honda Challenge / Performance Touring Group B
Simon = The Stig, Ravi = The Twig


Looking for a way to market your AUTO based company? PM me!

Shift Fast Technologies on Facebook!
*inFamous* is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2007, 01:35 PM   #814
HEADSHOT
 
HEADSHOT's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: san tan valley
Posts: 3,903
iTrader: (5)
im not gonna be able to rock the new lip kit this friday!!!
HEADSHOT is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2007, 01:37 PM   #815
*inFamous*
You are MINE!
 
*inFamous*'s Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Glendale/N. Phoenix
Posts: 12,145
iTrader: (17)
haha u could, but i'd be REALLLLLY careful man!!!
__________________
1997 Acura Integra #500 Honda Challenge Car
1991 Acura NSX #499 - Retired from racing, DD status
1991 Acura NSX #501 2014 Build for Honda Challenge / Performance Touring Group B
Simon = The Stig, Ravi = The Twig


Looking for a way to market your AUTO based company? PM me!

Shift Fast Technologies on Facebook!
*inFamous* is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2007, 01:41 PM   #816
HEADSHOT
 
HEADSHOT's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: san tan valley
Posts: 3,903
iTrader: (5)
nah i wanna buff it this weekend. then install it the week after that. doood u know how the back seats fold down and thats how i got the skirts in the car.... yeah well drying harder in a confined area makes you see funny shit after 20 minuteS!
HEADSHOT is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2007, 01:41 PM   #817
*inFamous*
You are MINE!
 
*inFamous*'s Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Glendale/N. Phoenix
Posts: 12,145
iTrader: (17)
Quote:
Originally Posted by EF91hatch View Post
nah i wanna buff it this weekend. then install it the week after that. doood u know how the back seats fold down and thats how i got the skirts in the car.... yeah well drying harder in a confined area makes you see funny shit after 20 minuteS!
did u get high on the way home? hahahah

hope its lookin good fella!
__________________
1997 Acura Integra #500 Honda Challenge Car
1991 Acura NSX #499 - Retired from racing, DD status
1991 Acura NSX #501 2014 Build for Honda Challenge / Performance Touring Group B
Simon = The Stig, Ravi = The Twig


Looking for a way to market your AUTO based company? PM me!

Shift Fast Technologies on Facebook!
*inFamous* is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2007, 01:42 PM   #818
HEADSHOT
 
HEADSHOT's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: san tan valley
Posts: 3,903
iTrader: (5)
Quote:
Originally Posted by IntegraLS View Post
did u get high on the way home? hahahah

hope its lookin good fella!
it will.
HEADSHOT is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2007, 01:45 PM   #819
Manga_Spawn
 
Manga_Spawn's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Phoenix
Posts: 558
iTrader: (3)
I won't be here this friday but have fun guys!
Manga_Spawn is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2007, 01:47 PM   #820
EG-HATCH
 
EG-HATCH's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Phoenix
Posts: 127
iTrader: (5)
what sonic are we going too?
EG-HATCH is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2007, 02:40 PM   #821
*inFamous*
You are MINE!
 
*inFamous*'s Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Glendale/N. Phoenix
Posts: 12,145
iTrader: (17)
Quote:
Originally Posted by EG-HATCH View Post
what sonic are we going too?
i'll let u know at the meetup spot!
__________________
1997 Acura Integra #500 Honda Challenge Car
1991 Acura NSX #499 - Retired from racing, DD status
1991 Acura NSX #501 2014 Build for Honda Challenge / Performance Touring Group B
Simon = The Stig, Ravi = The Twig


Looking for a way to market your AUTO based company? PM me!

Shift Fast Technologies on Facebook!
*inFamous* is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2007, 06:04 PM   #822
EG-HATCH
 
EG-HATCH's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Phoenix
Posts: 127
iTrader: (5)
ok cool
EG-HATCH is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2007, 09:33 PM   #823
riceboy88
 
riceboy88's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: ......
Posts: 4,530
iTrader: (10)
i am making out there forsure this friday
riceboy88 is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2007, 08:15 AM   #824
YewllowDA
iStIlLrOcKiNgThEDa!
 
YewllowDA's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Mt. AKina
Posts: 2,096
iTrader: (20)
me too
__________________
#2187愛iEvErY CoRnEr HaS InFiNiTe LiNeS!を 愛を

FaStDrIvEr>FaStCaR
YewllowDA is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2007, 08:16 AM   #825
*inFamous*
You are MINE!
 
*inFamous*'s Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Glendale/N. Phoenix
Posts: 12,145
iTrader: (17)
i'll be durrrr
__________________
1997 Acura Integra #500 Honda Challenge Car
1991 Acura NSX #499 - Retired from racing, DD status
1991 Acura NSX #501 2014 Build for Honda Challenge / Performance Touring Group B
Simon = The Stig, Ravi = The Twig


Looking for a way to market your AUTO based company? PM me!

Shift Fast Technologies on Facebook!
*inFamous* is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2007, 08:25 AM   #826
EG-HATCH
 
EG-HATCH's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Phoenix
Posts: 127
iTrader: (5)
crap i completely forgot i promised my girl i'd take her out that night i wont be able to make it guys.
EG-HATCH is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2007, 08:26 AM   #827
YewllowDA
iStIlLrOcKiNgThEDa!
 
YewllowDA's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Mt. AKina
Posts: 2,096
iTrader: (20)
take her to the meet then.....lol
__________________
#2187愛iEvErY CoRnEr HaS InFiNiTe LiNeS!を 愛を

FaStDrIvEr>FaStCaR
YewllowDA is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2007, 08:28 AM   #828
*inFamous*
You are MINE!
 
*inFamous*'s Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Glendale/N. Phoenix
Posts: 12,145
iTrader: (17)
yeah bring her out

*cracks whip*
__________________
1997 Acura Integra #500 Honda Challenge Car
1991 Acura NSX #499 - Retired from racing, DD status
1991 Acura NSX #501 2014 Build for Honda Challenge / Performance Touring Group B
Simon = The Stig, Ravi = The Twig


Looking for a way to market your AUTO based company? PM me!

Shift Fast Technologies on Facebook!
*inFamous* is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2007, 01:31 PM   #829
EG-HATCH
 
EG-HATCH's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Phoenix
Posts: 127
iTrader: (5)
already tried that lol didnt go over to well and she thought i forgot and was trying to just cover up by saying oh yeah come along...which i did lol but she doesnt need to know that. sorry guys if anyone wants to hang out sunday and do something im down!
EG-HATCH is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2007, 01:44 PM   #830
*inFamous*
You are MINE!
 
*inFamous*'s Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Glendale/N. Phoenix
Posts: 12,145
iTrader: (17)
Quote:
Originally Posted by EG-HATCH View Post
already tried that lol didnt go over to well and she thought i forgot and was trying to just cover up by saying oh yeah come along...which i did lol but she doesnt need to know that. sorry guys if anyone wants to hang out sunday and do something im down!
Just say ok ok thats fine, and then show up at the sonics and we'll all be there and be like SUPRISE!!
__________________
1997 Acura Integra #500 Honda Challenge Car
1991 Acura NSX #499 - Retired from racing, DD status
1991 Acura NSX #501 2014 Build for Honda Challenge / Performance Touring Group B
Simon = The Stig, Ravi = The Twig


Looking for a way to market your AUTO based company? PM me!

Shift Fast Technologies on Facebook!
*inFamous* is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2007, 11:29 PM   #831
EG-HATCH
 
EG-HATCH's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Phoenix
Posts: 127
iTrader: (5)
hahaha i see you've been through this once your twice lol

ill see what i can do.
EG-HATCH is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2007, 11:30 PM   #832
Blue92teg
 
Blue92teg's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: 480
Posts: 561
iTrader: (13)
Quote:
Originally Posted by IntegraLS View Post
Just say ok ok thats fine, and then show up at the sonics and we'll all be there and be like SUPRISE!!
lol
Blue92teg is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2007, 12:34 AM   #833
*inFamous*
You are MINE!
 
*inFamous*'s Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Glendale/N. Phoenix
Posts: 12,145
iTrader: (17)
Quote:
Originally Posted by EG-HATCH View Post
hahaha i see you've been through this once your twice lol

ill see what i can do.
haha no my girl attends at her own free will. its fun, she'll be aight
__________________
1997 Acura Integra #500 Honda Challenge Car
1991 Acura NSX #499 - Retired from racing, DD status
1991 Acura NSX #501 2014 Build for Honda Challenge / Performance Touring Group B
Simon = The Stig, Ravi = The Twig


Looking for a way to market your AUTO based company? PM me!

Shift Fast Technologies on Facebook!
*inFamous* is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2007, 04:05 AM   #834
SED
RIP SFC Jacob Whetten
 
SED's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: South Phoenix
Posts: 889
iTrader: (1)
I'm going to Tucson till Fri. I'll try to make it.
SED is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2007, 09:16 AM   #835
Manga_Spawn
 
Manga_Spawn's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Phoenix
Posts: 558
iTrader: (3)
Quote:
Originally Posted by IntegraLS View Post
haha no my girl attends at her own free will. its fun, she'll be aight
I just tell my woman hey were going to the car meet. But really she enjoys it and now wants to sell her neon and get a honda Only a matter of time.
Manga_Spawn is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2007, 02:58 PM   #836
elbowpunk
 
elbowpunk's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: A-Town
Posts: 1,989
iTrader: (5)
hm... so sonic then huh... i can go for that tomorrow.. im there !
__________________
Beer Pong ---> Heroes are made one cup at a time.
91 integra - Crashed
90 integra - Sold
02 RSX - Sold
95 GSR - Sold
00' s2000 - DD

I <3 AZHT.NET
elbowpunk is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2007, 10:15 PM   #837
*inFamous*
You are MINE!
 
*inFamous*'s Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Glendale/N. Phoenix
Posts: 12,145
iTrader: (17)
right on shoudl be a good time! Camera will be out n about....
__________________
1997 Acura Integra #500 Honda Challenge Car
1991 Acura NSX #499 - Retired from racing, DD status
1991 Acura NSX #501 2014 Build for Honda Challenge / Performance Touring Group B
Simon = The Stig, Ravi = The Twig


Looking for a way to market your AUTO based company? PM me!

Shift Fast Technologies on Facebook!
*inFamous* is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2007, 11:33 PM   #838
EG-HATCH
 
EG-HATCH's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Phoenix
Posts: 127
iTrader: (5)
what time is everyone meeting up, i just might be able to swing by
EG-HATCH is offline   Reply With Quote
Old 04-20-2007, 08:44 AM   #839
YewllowDA
iStIlLrOcKiNgThEDa!
 
YewllowDA's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Mt. AKina
Posts: 2,096
iTrader: (20)
betwwen 7:30 - 8
__________________
#2187愛iEvErY CoRnEr HaS InFiNiTe LiNeS!を 愛を

FaStDrIvEr>FaStCaR
YewllowDA is offline   Reply With Quote
Old 04-20-2007, 08:47 AM   #840
*inFamous*
You are MINE!
 
*inFamous*'s Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Glendale/N. Phoenix
Posts: 12,145
iTrader: (17)
Quote:
Originally Posted by YewllowDA View Post
betwwen 7:30 - 8

correct, we leave the meeting spot after that
__________________
1997 Acura Integra #500 Honda Challenge Car
1991 Acura NSX #499 - Retired from racing, DD status
1991 Acura NSX #501 2014 Build for Honda Challenge / Performance Touring Group B
Simon = The Stig, Ravi = The Twig


Looking for a way to market your AUTO based company? PM me!

Shift Fast Technologies on Facebook!
*inFamous* is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



Powered by vBulletin® Version 3.8.0
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
ŠAZHT.net 2004-2021
Design by Ksport